søndag 9. mars 2008

Hei! Og velkommen til mi eiga leikegrind.

Her vert det plass til litt fornuft får eg håpe. Men det vert nok ein del tylskap og.
Det vert mykje rart som kjem til å verte omtala her i bloggen.
Men heimstaden min, den vesle byen Førde i Sunnfjord vil nok få ein del plass her trass i sine påtakelege vaksesmerter.
Eg er blitt glad i Førde og områda kring Førde og eg håpar eg kan belyse ein del positive sider ved denne travle staden. Tek nok opp og pirkar i det negative og.
Vi har eit oppegåande og veksande næringsliv, håpar næringslivet kan verte litt meir variert enn det no er.
Vi har fin natur og vi har ein frodig kultur.
Ta gjerne turen til Førde du og, sjå kva denne staden har og tilby.
Synest heile Sogn og fjordane bør få fleire innbyggjarar og mange fleire besøkjande og.

Ingen kommentarer:

Ledig kapasitet på din bilvaskehall?

Vektbegrensingar på motorsykkel, eit aktuellt tema.....

Tøff side for deg som elskar tog.

Click here to visit RailPictures.Net!

Progrock

Progressive Rock Music Ultimate Discography
Visit the All Southern Rock website!
Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Get Windows Media Player! Get Real Player! Get Winamp!

Teljar

Powered by counter.bloke.com

Vil du høyre på musikk?

Powered By Blogger

last-fm musikk på din pc