fredag 9. mai 2008

No e det kjekt å bu i Førde! Tidleg vår.

Flott ver, sol og høg ute temperatur, opp i rundt 20 grader, kjekt å vere i hagen å rydde etter vinteren.
Det e tidleg enno so ein held litt igjen når det gjeld nyplanting, men i går måtte vi slå graset i hagen, det er vel bortimot rekord.
Beskjering er vi ferdig med, bortsett frå litt på roser.
I dag må eg legge opp litt ved som eg har kappa, kjekt arbeid tykkjer eg, etterpå må eg fjerne litt ugras hist og pist.
Huset bør vel og få seg ein utvendig vask ein av dei næraste dagane.
Men ein må setje av litt tid til berre å nyte det herlege vår veret vi har fått.
Eg ønskar meg slett ikkje til syden når vi har det slik som no.
Vi var så heldig å verte invitert til Disney forestilling på Halbrend skule i går. Vår yngste dotter går der i fjerde klasse.
Forestillinga var berre heilt fantastisk, det er utruleg kva elevar og lærerar får til, det var eit artig foreldre innslag og.
Ha ei god helg alle saman.

Ingen kommentarer:

Ledig kapasitet på din bilvaskehall?

Vektbegrensingar på motorsykkel, eit aktuellt tema.....

Tøff side for deg som elskar tog.

Click here to visit RailPictures.Net!

Progrock

Progressive Rock Music Ultimate Discography
Visit the All Southern Rock website!
Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Listen To Broadband Stream Listen to the Dial-Up Stream Get Windows Media Player! Get Real Player! Get Winamp!

Teljar

Powered by counter.bloke.com

Vil du høyre på musikk?

Powered By Blogger

last-fm musikk på din pc